Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Jeśli Twoja przesyłka z zamówionym towarem jest uszkodzona, niekompletna lub też nie zawiera zamówionych przez Ciebie produktów - bardzo prosimy o kontakt z naszymi pracownikami.


REKLAMACJE:
 

Wszelkie reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową Konsument może zgłosić za pomocą formularza kontaktowego, drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie na adres podany poniżej. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego towaru w Sklepie (kopia paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.). Jednocześnie należy przesłać reklamowany towar na podany niżej adres. Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Kupującego i powiadomi go o dalszym postępowaniu. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Nabywcę. Inny sposób zwrotu wadliwego produktu może zostać ustalony z działem obsługi klienta.


PRAWO ODSTĄPIENIA - ZWROTY:
 

Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" (Dz. U. 2014.827), Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument nie musi podawać przyczyny odstąpienia. Konsument może odstąpić od umowy za pomocą formularza kontaktowego, drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie na adres podany poniżej. W tej sytuacji Klient zostanie poinformowany o dalszej procedurze. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sklep udostępnia również formularz który możesz wydrukować i dołączyć do zwracanej przesyłki.


Reklamowany lub zwracany towar prosimy kierować na adres:
TNControl
Sonina 487A
37-100 Łańcut


z dopiskiem „reklamacja” lub „zwrot"


Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i musi posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać fakturę, paragon lub kopię dokumentu potwierdzającego zakup. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 7 dni od chwili jego otrzymania. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep e-sterowniki.pl. jeżeli okaże się, iż zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie posiada oryginalnego opakowania, zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty nowego opakowania towaru.
Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie zwrotu w stanie nienaruszonym do sklepu e-sterowniki.pl jest Klient.
Jeżeli towar dojedzie uszkodzony lub rozpakowany, kwota zwrotu, po oględzinach towaru, zostanie pomniejszona wg w/w zasad.

 

Zawsze możesz też skorzystać z naszego formularza kontaktowego: http://e-sterowniki.pl/kontakt-f-1.html


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl